Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

ODBOR EKONOMICKÝ

Alena Kynclová

Alena KYNCLOVÁ
vedoucí odboru

telefon: (+420) 353 240 115
mobil: (+420) 778 775 329
e-mail: a.kynclova@nejdek.cz

Adresa:
MěÚ Nejdek
náměstí Karla IV. 239
362 21 Nejdek

kancelář č.

Ekonomický odbor zajišťuje tyto činnosti

  • zpracování rozpočtu města a průběžné sledování jeho plnění ve spolupráci s vedoucími odborů a oddělení MěÚ
  • zpracování daně z příjmu města, daně z přidané hodnoty (DPH), silniční daně,  daně z nabytí nemovitých věcí, daně z nemovitých věcí a darovací daně ve stanovených termínech
  • evidenci veškerého majetku města (zařazování, vyřazování nebo přeřazování) a jeho kontrolu zajišťovanou každoroční inventarizací s vazbou na účetnictví města 
  • pojištění veškerého majetku města včetně zákonného pojištění odpovědnosti z provozu vozidel a havarijní pojištění a likvidaci pojistných událostí
  • zpracování účetnictví hlavní a hospodářské činnosti města
  • evidenci, kontrolu správnosti (ve spolupráci s jednotlivými odpovědnými pracovníky), zpracování a proplácení všech dodavatelských faktur
  • vystavování odběratelských faktur
  • celé řízení týkající se správy daní a poplatků - místní poplatky (např. psi, odpady atd.), pokuty, správní poplatky 
  • kontrola zaplacení veškerých pohledávek, upomínání nezaplacených plateb a vymáhání až po soudní řízení
  • pokladní činnost - pokladna přijímá platby za vystavené faktury, nájemné za byt, nebytové prostory a pozemky, vyúčtování služeb, správní poplatky pokud nejsou zaplaceny přímo na místě úkonu (matrika, evidence obyvatel) a platby za všechny místní poplatky, které město Nejdek vybírá podle vyhlášky o místních poplatcích:
  • poplatek ze psů
  • poplatek z ubytovací kapacity
  • poplatek za užívání veřejného prostranství
  • poplatek za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů
     

Upozornění!
V případě tíživé finanční situace je možno dostavit se na MěÚ a s příslušným pracovníkem sepsat dohodu o uznání dluhu a dohodu o splátkách. Tímto postupem se MěÚ snaží vyjít vstříc občanům a předcházet exekučním případně soudním řízením a tím i navyšování dluhu o úroky z prodlení a náklady soudního řízení.

Do kompetencí ekonomického odboru spadá

  • rozpočet
  • ekonomická činnost
  • účetnictví
  • pojištění
  • evidence majetku
     

PRACOVNICE ODBORU

  • hlavní účetní - Ladislava FÁBEROVÁ
  • účetní - Jiřina VEJLUPKOVÁ
  • evidence došlých faktur - Michaela FOUROVÁ
  • vymáhání pohledávek, správa daní a poplatků - Karin KREJČIŘÍKOVÁ
  • správa místních poplatků - Andrea JANČÍKOVÁ
  •  majetek, fakturace - Jiřina HOLUBOVÁ
  • pokladní - Jana MACHÁČKOVÁ
  • administrativní pracovnice, pojištění majetku města - Romana DROBNÁ